Tijdens de afgelopen twee ledenvergaderingen is er aandacht besteed aan een mooi plan van het bestuur en de commissie Facilitair. Na goed overleg en een stemronde is dan ook besloten dat er een overkapping gebouwd gaat worden aan onze kantine! Een fijne plek waar je droog en uit de zon zit of staat, maar toch perfect zicht hebt op de velden.

Natuurlijk hangt hier wel een prijskaartje aan en daarom hebben we jullie allemaal nodig. Net als bij de herinrichting van de kantine vragen we dan ook jullie hulp met het bij elkaar krijgen van een mooie bijdrage aan de bouwkosten!

Maak met je team een plan voor een geldinzamelingsactie. Dit kan van alles zijn! Vorige keer heeft het midweekteam bijvoorbeeld een bierproeverij georganiseerd, verkocht de C cupcakes en zamelde de A statiegeldflessen in. Zo heeft ieder team een mooi bedrag opgehaald, waarmee we de kantine prachtig hebben kunnen aankleden.

Geef je actie op via info@skv-korfbal.nl zodat wij deze voor je in de spotlight kunnen plaatsen. Andere goede plannen om een bijdrage bij elkaar te kunnen krijgen? Horen we ook graag!