SKV speelt haar wedstrijden op verschillende locaties. Tijdens het veldseizoen spelen we op het vertrouwde sportcomplex, De Roef.
Tijdens het winterseizoen spelen we op twee verschillende locaties. De F- en E-jeugd (viertallen) spelen in sportzaal De Bolderik en de E (achttallen), D, C, B, A en seniorenteams spelen in sporthal De jager.

Sportcomplex De Roef
Rijksstraatweg 115d
4254 XC Sleeuwijk
Tel. 0183 - 304975

Route auto: vanuit Gorinchem: autosnelweg A27 (Gorinchem-Breda), afslag Werkendam/Sleeuwijk (afslag 23). Op rotonde rechtdoor. Bij de verkeerslichten linksaf over het viaduct over de snelweg. Vervolgens volg je de weg richting Sleeuwijk. Bij de verkeerslichten rechtdoor (Rijksstraatweg). Op de rotonde de 2e afslag (Rijksstraatweg). Na ongeveer 1 km ligt het parkeerterrein van Sportcomplex "de Roef" aan de rechterkant.

Vanuit Breda: autosnelweg A27 (Breda-Gorinchem), afslag Werkendam/Sleeuwijk (afslag 23). Aan het einde van de afslag bij de verkeerslichten linksaf (Rijksstraatweg). Vervolgens op de rotonde de 2e afslag (Rijksstraatweg). Na ongeveer 1 km ligt het parkeerterrein van Sportcomplex "de Roef" aan de rechterkant.

Sporthal De Jager
Parallelweg 35
4283 GR Giessen
Tel. 0183 - 203004

Route auto: autosnelweg A27 (Gorinchem-Breda), afslag Almkerk/Nieuwendijk (afslag 22). Richting Almkerk (N322). Bij Almkerk doorrijden richting Giessen/Zaltbommel. Bij afslag Giessen linksaf. Na ongeveer 1 km ligt aan de rechterkant sporthal/restaurant "De Jager".

Sportzaal De Bolderik
Nanningh Keyserstraat 2
4254 EP Sleeuwijk
Tel. 0183-301769.

Route auto: Rijksweg A27 (Gorinchem-Breda)
vanuit Gorinchem: afslag Sleeuwijk/Werkendam (afslag 23). Op de rotonde de 1e afslag. Dan bij de verkeerslichten linksaf over het viaduct over de snelweg. Gelijk weer linksaf richting Sleeuwijk. Bij de verkeerslichten rechtdoor (Rijksstraatweg). Vervolgens bij de rotonde de 3e afslag (Transvaal). Rij deze weg uit en sla aan het einde linksaf (Larikslaan). Deze weg blijf je volgen (er zit een bocht naar rechts in), kruising met de Notenlaan oversteken. Na de kruising 2e straat linksaf (N.Keysertraat). De Bolderik staat na 50 meter aan de rechterkant.

vanuit Breda: afslag Sleeuwijk/Werkendam (afslag 23). Onderaan de afslag bij de verkeerslichten linksaf (Rijksstraatweg). Vervolgens bij de rotonde de 3e afslag (Transvaal). Rij deze weg uit en sla aan het einde linksaf (Larikslaan). Deze weg blijf je volgen (er zit een bocht naar rechts in), kruising met de Notenlaan oversteken. Na de kruising 2e straat linksaf (N.Keysertraat). De Bolderik staat na 50 meter aan de rechterkant.