Lidmaatschap

Lijkt het je leuk om te korfballen, of wil je even kijken hoe het spelletje precies gaat? Kom dan eens naar onze trainingen! Iedereen die komt kijken bij SKV mag drie keer gratis meetrainen. Heb je al een paar keer meegetraind en wil je lid worden van onze vereniging? Vul dan het aanmeldingsformulier in en lever dit in bij de ledenadministratie.

Let op: voor elk nieuw jeugdlid hebben we een leuke attentie!

Download het aanmeldformulier en de machtiging.

Trainingen

Zoals je misschien wel weet wordt korfbal in het voor- en najaar op het veld gespeeld en in de winter in de zaal. Zo kun je het hele jaar door lekker actief bezig zijn. De veldtrainingen vinden plaats op het SKV-veld op Sportpark "de Roef" aan de Rijksstraatweg. De trainingen in de zaal (eind oktober t/m maart) worden zoveel mogelijk gegeven in "de Bolderik" aan de Nanningh Keyserstraat.

De tijden van de trainingen kan je op de website vinden, in ons clubblad "de Paalpraat" lezen of eventueel navragen bij het secretariaat of de ledenadministratie.

Praktische tips voor nieuwe leden

1. Pak je tas niet op het laatste moment in. In de haast is de kans groot dat je wat vergeet.
  2. Zorg dat je op de hoogte bent van de begintijd van je wedstrijd.
  3. Mopper nooit op de scheidsrechter. Deze mensen doen hun best en steken veel vrije tijd in het fluiten van wedstrijden.
  4. Bedank na afloop van de wedstrijd je tegenstander(ster), ook als hij of zij niet zo aardig was tijdens de wedstrijd. Blijf sportief, het is een kleine moeite.
  5. Neem de goede schoenen mee:
  • voor in de zaal: gymschoenen met een witte zool
  • voor op het veld: schoenen met noppen (is niet verplicht, maar wel aan te raden!)

Contributie

De contributie wordt door onze vereniging het liefst automatisch per maand van uw rekening afgeschreven. Voor diegene die dit niet wensen, kunnen wij per kwartaal een factuur verzorgen. Hieraan zijn wel extra kosten verbonden.

Ons bankrekeningnummer is NL97 RABO 0368 7381 83.

T/m 11 jaar€ 9,25
12 t/m 14 jaar€ 10,-
15 t/m 17 jaar€ 11,-
18 jaar en ouder€ 14,-
Midweek€ 14,-
Trainingslid€ 10,-
Rustend lid€ 6,-
KangoeroesStempelkaart

Lees hier de rechten en verplichtingen van leden.

Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Lidmaatschap opzeggen

Het lidmaatschap loopt van 1 juli tot en met 30 juni. Opzeggen is één keer per jaar mogelijk en dient voor 1 juni te gebeuren bij het secretariaat.

Secretariaat SKV
p/a Beukenhof 30
4254 BW Sleeuwijk

U kunt ook een mail sturen naar secretaris@skv-korfbal.nl

Bij eerder opzeggen, dient de contributie voor het hele seizoen te worden voldaan.