Sportcomplex De Roef | Rijksstraatweg 115d 4254 XC Sleeuwijk
Meld je aan voor de nieuwsbrief

De oude vertrouwde culinaire activiteit! Kook samen met je keukenpartner de sterren van de hemel of ga te stalen ros langs en geniet van een verrassingsdiner.

Opgeven als kookkoppel of fietskoppel. Geen maatje op het oog maar wel meedoen? Laat het weten: misschien kunnen wij je wel matchen!

De fietskoppels starten om 18.00 bij de kantine, waar zij het adres voor hun voorgerecht horen. Rond 19.30 krijgen zij het adres voor het hoofdgerecht te horen. We eindigen samen met het dessert in de kantine.

Kosten: € 15 p.p. voor de fietsers. Dit verdelen we onder de koks ter compensatie van (een deel van) de boodschappenkosten.

LET OP! MOCHT DE DATUM NIET UITKOMEN WEGENS DE WEDSTRIJDPLANNING, WIJKEN WE UIT NAAR ZATERDAG 25 NOVEMBER!

Happen en Trappen

18 november 2023 @ 18:00 - 23:00