Sportcomplex De Roef | Rijksstraatweg 115d 4254 XC Sleeuwijk
Meld je aan voor de nieuwsbrief

Heb je ons al gespot?

Het allerleukste aan de competitie is natuurlijk wel een dag vol thuiswedstrijden. Sinds het nieuwe seizoen van start is gegaan, doen we ons best om SKV wat bekender te maken in de omgeving. Zo hebben we een mooie plek in het informatieblad van Sjors Sportief: een informatieplatform van de buurtsportcoach. Hierin staat informatie over de vereniging en via deze weg kunnen kinderen zich opgeven om een paar keer vrijblijvend mee te trainen.

Ook deelden we folders uit op basisscholen uit de regio en organiseerden we een Vriendjes-en-vriendinnetjestraining. Superleuk om weer wat nieuwe gezichten te zien!

Wil je ook een keertje meedoen of wil je ons helpen SKV in de schijnwerpers te zetten? Stuur een mailtje naar info@skv-korfbal.nl of via onze socials!

SKV Korfbal
2022 Sleeuwijkse Korfbal Vereniging