Kampioenen SKV

Het eerste deel van het korfbalseizoen zit er weer op en SKV heeft maar liefst zes kampioenenteams mogen huldigen!

De jongste wedstrijdspelers van SKV F zaten erg lang in spanning. Zij moesten de laatste wedstrijd namelijk winnen van de nummer 2 uit de poule en toen werd deze wedstrijd ook nog eens verzet… Gelukkig wonnen ze en haalden zij het kampioenschap binnen.

SKV E2 heeft de eerste vier wedstrijden overtuigend gewonnen, maar verloren helaas de laatste twee wedstrijden. Toch haalden ze hiermee precies genoeg punten binnen en werden zij gedeeld kampioen! Spannend, maar ook superknap.

Bij SKV E1 wilden ze graag zeker van hun zaak zijn: zij wonnen álle wedstrijden in de poule, soms met wel 13 of 16 doelpunten. Een heel mooi resultaat dus!

Een schijnbaar moeiteloze kampioenszege werd het voor SKV D. Ook zij scoorden superveel doelpunten, in de zes wedstrijden samen namelijk wel 91!

SKV B heeft de eerste vijf wedstrijden gewonnen en speelde in de zesde wedstrijd gelijk. Er moest nog een wedstrijd opnieuw worden gespeeld, dat was even spannend, maar gelukkig werd ook deze gewonnen en mag ook de B zich kampioen noemen.

De senioren van SKV Midweek konden hun geluk niet op en waren de eerste vijf wedstrijden in opperbeste staat: deze werden allemaal gewonnen! De laatste wedstrijd tegen streek-concullega ACKC was spannend (en gezellig!) en resulteerde in een gelijkspel, maar gelukkig hadden de Sleeuwijkers de eerste plaats al veilig gesteld. Zij maakten de rij met kampioenen voor SKV compleet!