Op zaterdag 25 maart huldigden we de spelers van SKV D. Deze 11 toppers stelden na een spannende laatste wedstrijd het kampioenschap veilig. Ze konden al niet meer ingehaald worden, maar toch was het wel erg spannend, zo'n kampioenswedstrijd. Met zoveel moeders, vaders, opa's, oma's en andere familieleden in het publiek word je toch een beetje zenuwachtig! Net voor de rust stond SKV nog met 5-6 achter, maar in het laatste kwartje kwam onze D toch naar een 9-6 overwinning. Gefeliciteerd!

Na de wedstrijd stond Robin klaar om de spelers te huldigen. Bert Drost, opa van spelers Naomi en Thomas, had een mooie bijdrage gedaan waarmee wij de kinderen in het zonnetje konden zetten. De medailles en snoepzakjes werden dan ook goed ontvangen en we sloten gezellig samen af met een taartje.